۱۳۹۰ دی ۱, پنجشنبه

حکم سید اکبر روحانی وبلاگ نویس قمی صادر شد (بازگشایی مجدد وبلاگ آن سوی بی سو)

هو الحق
حکم سید اکبر روحانی وبلاگ نویس قمی صادر شد (بازگشایی مجدد وبلاگ آن سوی بی سو)
سلام و درود بر ملت شریف سبز ایران
اینجانب سید اکبر روحانی مدیر وبلاگ  آن سوی بی سو پس از دستگیری در روز 22 خرداد نود و مسدود شدن وبلاگم برای مدتی به دور از فعالیت های سیاسی بودم  البته لازم به ذکر است که در این زمان فعالیتهایم را به صورت مخفیانه ادامه می دادم و در حال حاضر  بار دیگر به صحنه آمدم تا فریاد های خشم خود را همچمون گذشته به میان همه بر آورم و از غرش صدایم بار دیگر ترس و دلهره ی حضور خود را در جان همان هایی بیاندازم که بودنم باعث ترس و اضطراب آنها بود و فعالیت رسمی خود را دوباره از امروز آغاز کنم .
من در روز 22 خرداد سال 90 همزمان  روزی که قرار بود دوشادوش همدیگر بر طبق فراخوان حضور داشته باشیم توسط مامورین اطلاعات قم بازداشت و روانه ی سلول انفرادی شدم و پس از گذشت 14 روز در سلول انفرادی به زندان قم منتقل شدم . در تاریخ 19 تیرماه با قرار وثیقه آزاد شدم . پس از گذشت حدود یک ماه پس از آزادی از زندان با احضار به دادگاه انقلاب قم شعبه یک قاضی قاصدی رئیس دادگاه انقلاب مورد محاکمه قرار گرفتم . در آن روز قاضی با بیان اتهامات به من تفهیم اتهام کرد که از جمله اتهاماتی که میتوانم به آن ذکر کنم از این قرار است :
1: تبلیغ علیه نظام
2: اقدام علیه امنیت ملی
3: توهین به رهبری
4: توهین به خمینی
5: انتشار اخبار کذب
6: تماس با گروهک های معاند
7: حضور در اغتشاشات
8: انتشار نامه و بیانیه ها
9: و وبلاگ نویسی
در آن روز که دادگاهی حدود 2 ساعت داشتیم با بیان اتهامات از سوی قاضی و دفاعیات از سوی من سر انجام حکم من به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم برای بر هم زدن امنیت ملی  به مدت یکسال صادر شد که با توجه به دفاعیات من تبدیل به پنج سال تعلیقی شد به علاوه ممنوع بودن از تاسیس هر گونه وبلاگ و بسایت در طول این مدت  . البته پس از آزادی کماکان فشارها از سوی اطلاعات قم بر روی من وجود داشت تا جایی که سر انجام پس از صدور حکم برای دوست عزیزم جناب سید احمد رضا احمد پور به دلیل نوشتن نامه به سازمان ملل من نیز بار دیگر احضار شدم که با توجه به حکم سنگینی که برای آقای احمد پور صادر کرده بودند حکم دیگری نیز در انتظار من بود و از آنجایی که بودن در زندان را در حال حاضر مصلحت ندیدم تصمیم به خروج از ایران گرفتم و پس از چند روزی که در حال حاضر در خارج از کشور بسر می برم تصمیم به راه اندازی مجدد وبلاگ آن سوی بی سو گرفتم لازم به ذکر است که زمانی که آزاد شدم پس از چند روز از آزادی با قرار وثیقه با ایجاد وبلاگ جدید به نام جنبش قلم به کار خودم ادامه دادم و همان وظیفه ای را که بر عهده داشتم انجام دادم و کماکان نیز به خبررسانی و نوشتن مقالات ادامه می دهم .
بار دیگر از تمامی کسانی که  من در بازداشت بودم و پیگیر حال و اوضاع من بودند تشکر میکنم همینطور از تمامی رسانه هایی که با انتشار اخبار درباره ی من در زمان بازجویی فشارها را از   روی من برداشتند  و به خصوص از دوست بسیار عزیزم آقای سید احمد رضا احمد پور و همچنین از خانواده آیت الله منتظری که همواره همراه و همیار من و خانواده ام در زمان بازداشت و پس از آن و قبل از آن بودند سپاسگزاری میکنم .
به امید روزی که آزادی تمام زندانیان سیاسی و بازگشت همه ی کسانی که مجبور به خاک ایران شدند باشیم
در ضمن مطالبی را که تا به امروز پس از بسته شدن وبلاگ آن سوی بی سو منتشر کردم را میتوانید در آدرس زیر مشاهد کنید و همچنین از این به بعد
www.jonbesheghalam.blogspot.com


    آیت الله منتظری(ره)- حجت الاسلام سید احمد رضا احمد پور - سید اکبر روحانی 
دیدار با آیت الله منتظری در روز 17 آبان ماه سال 88

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر